Najnowsze Wpisy

Moja pierwsha notka :D:D Komentarze (0)
22. grudnia 2003 10:35:00
linkologia.pl spis.pl

 

Tak wogole to ffitam syskich moich nofych czytaczy mam nadzieje,ze bedzioe wam sie podobac jak bede profadzic mojego blogaska hehe na pefnoo bedzie wypasiony jak zfykle jak macie jakies pytania do mnie czy chcecie sie np. czegos wiecej o mnie dowiedzec to zaprasham do pishania na mail : martwa15@interia.pl na peffno odpishe moim czytelnikom hehe :o)....

W sumie to jest tylko moja pierwsha notka na tym blog bo mam jeshche jedengo www.milde.blog.pl jak chcecie to zajzyjcie,ale i tak jush tam nic nie pishe poniewaz mopja siostra zna do niego adres a ja nie chce zeby ktos z mojej rodziny wiedzial o wshystkim co sie dzieje w moim w zyciu!!A na pefnoo nie ona moze kiedys bym jej pozfolila,ale teraz niestety NIE,a to dlatego,ze ostatanio mialysmy baldzo wielka sprzeczke...i nie odztyfamy sie do siebie :( hehe :o) ....

A teraz moze napishe cos o moim zyciu zebyscie mnie poznali chociash troshke: A wiec jestem bardzo wrazlifa dziefczynka pishe wiershhe ktore na pefnoo  niektore tu zamieshche :)) ... upreafiam zafodofo koszykofke gram w klubie i nafet niezle mi to wychodzi jak kluca sie o mnie kluby hehe :)) ... moze dlatego mi to tak dobshe idzie,ze ja poporstu kofam to robic !!! Co tam jeshche mam koffanego chlopaka jestesmy ze soba jakies 2 miesiace nafet nie cale,a ja normalnie chyba jush go KOCHAM mushe przyznac ze jeshche nigdy nic takiego nie czulam do ffaceta co do  niego wydaje mi sie,ze jestesmy jush ze soba co najmniej rok ... normalnie jest mi z nim bosko ... uwielbiam spedzac z nim czas,a jak sie nie widzimy nafet dzien to oby dfoje nie mozem bez siebie wytrzymac chyba to jest naprafde MILOSC cieshe sie bo praktycznie nigdy tego nie przyzywalam,a moze to jest ten JEDYNY :)) ... bardzo bym sie cieshyla jesli to byl by on :))

Teraz moze cos o Sobie a wiec mam 16 latkof jestem w I klasie LO w Częstochowie bo tam mieshkam ... ucze sie bardzo dobshe mozna pofiedziec,ze jestem szkolna prymuska bo qjon to nie lubie tego okreslenia... a poza tym to slofo raczej do mnie nie pasuje bo ja raczej zadko sie ucze wogole zadko siedze nad ksiazkami ja poprostu bardzo duzo wyciagam z lekcjii a czytam,ucze sie jesli mi sie chce...bo to mi zajmuje czas a poza tym dzieki nauce moge w koncu doczekac dojsc w zyciu... :)) a nie zosac jakas sprzataczka czy cus to raczej nie dla mnie hehe :)) dobrea ja koncze ta moja pierwsha notke w drugiej napishe cus pefie ciekafshego bo teraz to nafet weny na to nie mam hehe :))

To papap milo bylo dla was pishac hehe dobshe ze to nie moj ostatni raz,a pierwshy :)) ....

mildus_ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

becia-j | dj-skate | basiurka | malenki | christian | Mailing